موثرترین کوکتل های لاغری برای لاغری شکم

مجله آرایشی نازی رخ با جدیدترین مقالات آرایشی و بهداشتی روز دنیا

موثرترین کوکتل های لاغری برای لاغری شکم


از بین بردن چربی و سلولیت

بدن ما از دو نوع چربی تشکیل است، چربی احشایی وچربی زیر پوستی. نقش چربی های احشایی محافظت از ارگان‌های مهم بدن است و دور آن‌ها را احاطه کرده‌اند؛ اما اگر میزان این نوع از چربی در بدن بالا برود برای بدن مضر است و هم زیر عضلات شکم جمع می‌شوند و باعث از بین رفتن تناسب اندام و افزایش سایز دور کمر می‌شود. و اما چربی‌های زیر پوستی، این نوع چربی دقیقا زیر پوست قرار گرفته و نقش محافظت از عضلات و استخوان‌ها و حفظ تعادل دمای بدن را دارند.

حال اگر این چربی‌ها داخل فیبرها عضلانی شوند و بافت ایجاد کنند ظاهر این قسمت از بدن از بیرون شبیه پوست پرتقال می‌شود که  به آن سلولیت می‌گویند این اتفاق معمولا در نواحی مثل باسن، ران و پهلو ایجاد می‌شود. اما نیازی به نگرانی نیست زیرا روش‌های زیادی برای از بین بردن سلولیت و لاغری وجود دارد.

روش های از بین بردن چربی‌ها

  • کرایولیپولیز: در این روش، با استفاده از سرما سلول‌های چربی را نابود می‌کنند.
  • لیزر: در این روش، با استفاده از لیزر گرمایی با طول موج مشخص تولید کرده و برای از بین بردن چربی‌ها از آن استفاده می‌کنند.
  • اولتراسوند: در این روش، از امواج صوتی متمرکز استفاده کرده و دیواره سلول‌های چربی را از بین می‌برند.
  • نور قرمز: در این روش، با استفاده از نور قرمز سوراخ کوچکی در دیواره سلول‌های چربی ایجاد می‌کنند که باعث ریزش محتوای داخل سلول‌ چربی شده و آن را کوچک می‌کند.
  • مزوتراپی: مزوتراپی یک روش جدید و فوق‌العاده موثر است که در آن ماده مزو را با استفاده از ابزار مخصوص زیر پوست تزریق کرده که باعث افزایش متابولیسم چربی می‌شود.

مزوتراپی لاغری

مزوتراپی یکی از رو‌ش‌های تائید شده برای چربی سوزی و لاغری به خصوص در شکم است و با توجه به این که موادی که در آن استفاده می‌شود مواد لازم و مورد نیاز بدن هستند عوارضی برای بدن ندارد و همچنین برخلاف جراحی هیچ‌‍‌گونه جای زخم هم باقی نمی‌گذارد.

اما نکته مهم در این روش ماده مزو یا همان کوکتل است که کیفیت و معتبربودن آن مهم‌ترین چیز است. در واقع اگر کوکتلی که از آن استفاده می‌شود بی‌کیفیت باشد نه تنها به روند درمان کمکی نمی‌کند بلکه می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری به بدن وارد کند.

در این راستا شرکت فیوژن اسپانیا، کوکتل لاغری فیوژن F-CARNITIN را تولید و معرفی کرد؛ این کوکتل از الیگوپپتید، لیزین و متیونین تشکیل شده است و وظیفه آن عمل اکسیداسیون است. اکسیداسیون به حمل اسیدهای چرب دارای زنجیره بلند به میتوکندری‌ها می‌گویند.

کوکتل لاغری فیوژن F-CARNITINکوکتل لاغری فیوژن F-CARNITIN

شما می‌توانید برای لاغری و چربی‌سوزی از کوکتل درمان چاقی و سلولیت فیوژن F-PPC و کوکتل لاغری فیوژن +F-PPC هم استفاده کنید اما اکثر مواقع با تزریق این دو کوکتل هم سلول‌های چربی به طور کامل از بین نمی‌روند، در این مرحله کوکتل لاغری فیوژن F-CARNITIN می‌تواند گزینه مناسبی برای از بین بردن چربی‌های باقی‌مانده باشد.

تاثیرات کوکتل لاغری فیوژن F-CARNITIN

  • متابولیسم چربی
  • کمک به درمان سلولیت
  • بهبود سطح انرژی
  • محافظت از سلول‌ها در برابر سلول‌های اکسیداتیو
  • چربی سوز موضعی
  • مقاومت در برابر سرما و خشکی
  • محافظت از سلول‌ها در مقابل آسیب‌های استرس اکسیداتیو

 

معرفی کوکتل لاغری و درمان سلولیت فیوژن مدل FUSION F-XBC


کوکتل لاغری فیوژن F-XBC، قوی ترین کوکتل درمان انواع سلولیت است که فرایندهای کاهش نمای پوست پرتقالی ، افزایش لیپولیز ، درناژ و سفت کردن پوست را همزمان انجام می دهد. 

یکی از علت های ایجاد سلولیت ، کاهش و توقف جریان خون مویرگی و در نتیجه افزایش مواد سمی و زائد در منطقه است . MELIRUTIN باعث افزایش جریان گردش خون شده در نتیجه ورود مواد مغذی و اکسیژن منطقه درمان و خروج مواد زائد از آن تسهیل می شود که استفاده از MELIRUTIN در درمان سلولیت به صورت یک جلسه در میان با F-XBC نتایج را سریع تر و بیشتر خواهند کرد.

استفاده از کوکتل لاغری F-XBC فیوژن یک روش درمان لاغری، کاهش سلولیت و لیپولیز می باشد. درمان نهایی برای رسیدن به یک بدن کامل است. هیالورونیداز، کندر فرنگی و عصاره جینکو و عصاره بیلوبا برای از بین بردن مایعات انباشته شده، که باعث کاهش حجم می شود. لیپاز، سیلیکا و کافئین باعث ایجاد لیپولیز و ال-کارنیتین باعث تحریک سلولی برای سوزاندن و آزاد سازی اسید های چرب می شود و برای تکمیل روند Melitotus رگ های خونی برای جلوگیری از ایجاد سلولیت تقویت شده است، همچنین عصاره Hydrocotyle باعث کاهش شلی و افتادگی پوست بعد از کاهش حجم می شود.

معرفی کوکتل لاغری و درمان سلولیت فیوژن مدل F-XBC

یکی از مهمترین مزایای مزوتراپی لاغری نسبت به جراحی غیر تهاجمی بودن این روش است و از این رو روشی مطمئن برای چربی سوزی است.در مزوتراپی جای زخم باقی نمی‌ماند و عوارض جانبی جراحی را ندارد. با مزوتراپی فیوژن می‌توان بدون نگرانی از عوارض جانبی، مواد مغذی مورد نیاز پوست و مو را تامین کنید.عوارض مزوتراپی با فیوژن نسبت به دیگر روش‌ها بسیار کمتر است و عملا هیچ عوارضی ندارد.هزینه مزوتراپی با توجه به وضعیت بیمار متفاوت است است و معمولا بعد از مشاوره با پزشک مشخص خواهد شد.با مزوتراپی فیوژن بهترین نتیجه در کمترین زمان حاصل خواهد شد.

پروتکل تزریق کوکتل 

  • روش درمان : مزو ، الکتروپوریشن ، میکرونیدلینگ
  • فواصل درمانی : ۵ –۱۰جلسه ، هفته ای یکبار
  • بافت هدف : Deep dermis Adipose tissue
  • حجم تزریق در هر جلسه درمان : ml 3-10
  • محل درمان : بدن ، غبغب ، سلولیت
  • سلول هدف : Adipocytes.
  • عمق تزریق : mm 4-6
  • لیپولیز : mm 6-10
  • تکنیک: ناپاژ.

با رژیم های سخت لاغری خداحافظی کنید

گاهی پیش می‌آید که ما وقت کافی برای ورزش منظم یا تهیه غذاهای رژیمی نداریم. حتی ممکن است هر دو را به نحو احسن انجام دهیم اما هنوز چربی‌ها از سر جایشان جم نخورند. از طرفی شاید بخواهیم خیلی سریع لاغر شویم و به تناسب اندام برسیم، در حالی که این دو راهکار بسیار زمان‌بر هستند. یک روش جدید و مورد تأیید برای لاغری سریع، مزوتراپی است. در این روش، از تزریق مواد گیاهی زیر پوست، برای لاغری استفاده می‌شود. انتخاب ماده مزو، مهمترین مرحله در مزوتراپی است چون نتیجه کار، با این انتخاب رقم می‌خورد. یکی از برندهای معروف برای لاغری، برند فیوژن است که ساخت کشور اسپانیاستکوکتل F-ARTICHOKE فیوژن سال‌هاست برای چربی سوزی مورد استفاده قرار گرفته و خود را به اثبات رسانده است.

 

mezoterapi shop f artichoke

کوکتل F-ARTICHOKE، کوکتل تک ماده‌ای

در کوکتل F-ARTICHOKE، تنها یک ماده وجود دارد که همین یک ماده برای بیچاره کردن سلول‌های چربی کافیست. این ماده، عصاره کنگر فرنگی (Artichoke) بوده که به Cynara Scolymus نیز معروف است. حتی در طب سنتی، از عصاره کنگر فرنگی برای دفع سموم کبد و کیسه صفرا استفاده می‌شود. کار اصلی کنگر فرنگی این است که اولاً سلول‌های چربی را تحریک می‌کند تا چربی درون خود را بیرون بریزند و دوماً سیستم درناژ (تخلیه) لنفاوی را تحریک می‌کند تا خیلی سریع به کمک سیستم خونرسانی بیاید و این چربی‌ها را با خود بیرون ببرد. حالا نکته جالب این است که وقتی چربی‌ها خارج می‌شوند، جا باز شده و جریان خون در همان محل بهتر می‌شود که خود به دفع بیشتر چربی کمک می‌کند.

بهتر است بدانید که Artichoke Cynara Scolymus قرن‌هاست که به عنوان یک دارو برای سم‌زدایی تجمعات چربی در کبد و برای کاهش کلسترول در طب سنتی استفاده می‌شود. مزوتراپی لاغری یکی از رو‌ش‌های تأیید شده برای چربی سوزی و کاهش وزن است که به دلیل استفاده از مواد مورد نیاز بدن، عوارض جانبی ندارد. سینارین، خواص ضد استرس اکسیداتیو ناشی از واسطه‌های التهابی را نشان می‌دهد. علاوه بر این، کنترل خاصی را بر روی لیپولیز اعمال می‌کند. به این ترتیب، آنزیم‌های حمل و نقل انرژی یعنی NADP-NADPh4 و NAD-NADh4 را ترجیح می‌دهند. Artichoke سبب ذخیره‌سازی چربی از بافت‌هایی مانند بافت چربی سفید می‌شود، این چربی‌ها وارد خون شده و پس از آن از بدن دفع می‌شوند.

mezoterapi shop f artichoke 2

سم‌زدایی بدن، بهبود سیستم لنفاوی و چربی سوزی

یکی از مهمترین مزایای مزوتراپی لاغری نسبت به جراحی، غیر تهاجمی بودن این روش است. از این رو، روشی مطمئن برای لاغری است. در مزوتراپی جای زخم باقی نمی‌ماند و عوارض جانبی جراحی را ندارد. با مزوتراپی فیوژن می‌توان بدون نگرانی از عوارض جانبی، مواد مغذی مورد نیاز پوست و مو را تأمین کرد. عوارض مزوتراپی لاغری با فیوژن نسبت به دیگر روش‌ها بسیار کمتر است و عملاً هیچ عوارضی ندارد. هزینه مزوتراپی لاغری با توجه به وضعیت فرد متفاوت است و معمولاً بعد از مشاوره با پزشک مشخص خواهد شد. با مزوتراپی فیوژن، بهترین نتیجه در کمترین زمان حاصل خواهد شد. اگر به دنبال راهی مناسب و مؤثر برای کاهش وزن خود هستید، مزوتراپی لاغری با مزوفیوژن یک انتخاب ایده‌آل برای شماست.

 

منبع: فروشگاه محصولات فیوژن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : سیران
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1402
زمان : 6:7


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.